tisdag 4 december 2012

Bra dag.

I morse när jag vaknade så låg detta på borden.
Tanja hade lagt dit det, å gissa om jag blev glad, hon hade skrivit 40bra saker om mig, fattar inte att hon fick ihop så många bra saker. Sedan stod det 10dagar kvar , hihihihihi....men fatta vad spännande, jag har ingen aning om vad som händer om 10dagar.  Dessutom hade hon fått Pontus att ljuga för mig då han sa att han skulle på julbord med jobbet den 14 så att jag måste ha barnen, hehehehe....bara för att jag inte skulle hitta på någonting den dagen. Hade ju tänkt haft middag med familjen den dagen, men blev ju tvungen att flytta på den då till Lördag då han skulle ut.
När Axel kom hem så gjorde vi ett jättefint pepparkakshus. Å nu i kväll så har jag varit på mitt första parti möte. Vilket var jättekul, för äntligen har jag börjat ta ansvar över vem jag är å vad jag tror på.
Nu ska jag försöka att suga in så mycket som möjligt av all kunskap å utvecklas , sedan får man se vart det bär en. Är jag vänster eller höger?????? Troligtvis är jag en typisk Sosssssssse , men jag ljuger om jag säger att jag är säker på min sak. Men jag ska bli.

Inga kommentarer: