måndag 17 december 2012

sista dagen som 30åring.

Denna helg har varit fullspäckad , men jätterolig.
Fredagen vart helt perfekt , men spa, middag , dans , skratt å bästa bästa vännerna.
Lördagen blev det middag med familjerna Svensson.
I går var min minsta lilla prinskorv här åååå vad han har vuxit, guuud vad fort det går, måste bara ta mig i kragen å träffas oftare annars missar man ju en massa. Minst en gång i veckan iaf.
Och på kvällen tog flickorna med sig Axel ut å byggde en snöborg å en iskana till Axel, så det första Axel gjorde i morse var att gå ut å åka, sedan bar det av till Kovland.
Där stannade pojkarna medan Anna å jag for upp å rekade på Östanskär å träffade Bertil.
Oj oj oj oj .... vad mycket som har hänt där sedan sist jag var där, det kommer att bli helt superbra den 25 på festen.
Dessutom blev vi bjuden på julbords lunch av Bertil, bara vi i hela restaurangen å all mat, mumsich värre.
I morgon är jag 40 år.

Inga kommentarer: