tisdag 16 mars 2010

Varmt värre...

I dag har vi varit på kyrkis, å så blev det en långprommis i det fina vädret.
14grader i skuggan, så idag har jag sett de första kortbyxorna för året.
Men tydligen ska det komma en dimp nästa vecka å det ska bli mycket kallare men inte under o grader iaf. Men man får väl njuta denna vecka , å nästa vecka så åker vi ju till Florida så då gör det ingenting om det är kallllllt här hemma.
Tänkte att jag skulle börja att rensa ur alla kläder som vi inte annvänder å kasta de som är trasiga.
Har redan slängt lite skor, men fler ska det bli. Tänk jag har nämligen skor som är 15år gammla som jag skulle ha slängt för 10år sedan men som hänger kvar p.g.a. att de inte är något fel på dem.
Men nu ska de ut, jag kan ju inte hålla på å släpa på skor runt halva jorden hela tiden som jag troligtvis aldrig kommer att bruka igen.

Fru Walterstad

2 kommentarer:

Faster Sara sa...

garagesale-tajm?;)

anna sa...

indeed! Jag kan ta med mig mina gamla kläder :O