fredag 19 mars 2010

Fredag.

I dag har det varit ännu en varm å solig dag. Å vi har varit ute hela förmiddagen i lekparken men Eva å barn. Å dom hade jätte kul tillsammans och åket kana minst 1983579757gånger.
Eva berättade att Julian hade sagt där hemma att Axel var hans bästa vän, hihihihi...vad sött.
Å när vi var i parken så gick han om kring å nynna för sig själv - Axel är min vän, Axel är min vän.... Det är sååå kul när Axel är så omtyckt av alla barnen han leker med.
När vi kom hem väntade Elisabeth utanför dörren å ville ha en kopp kaffe, å jag blev så glad.
Hon är så duktig på att hälsa på å fixa å dona , det var jättemysigt att få surra en stund.

Sedan blev det stoooorbad för Axel å mig då vi hade sand över allt på oss.

Men bäst med denna dag var nog ändå när Pontus kom hem å var på ett sprudlande humör.
Å jag frågade vad det var , å då svarade han. -Tjejerna kommer ju på Söndag.
Jag blev sååååå himmla lycklig , han är världens bästa pappa å plastpappa.
Kan inte tänka mig att det finns någon bättre. Å i en mammas hjärta är det viktigt att ens kärlek har en bra relation med barnen. Det gör att man älskar mera än mest.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: