onsdag 24 mars 2010

tisdag å onsdag.

I går blev det inget kyrkis för vi orkade inte. Men tandis å laser blev det.
Å i natt sov jag för första gången med min natt skena, först så ville jag bara kräkas hela tiden, men efter att ha haft den ett tag så gick det bättre.
Men det som var härligt var att vakna i morse å inte ha ont i käkarna å huvudet, å jag har sovit jätteskööööönt inatt.
Det är väl så här det är att bli äldre, man får småkrämper lite här å var, men det är ju tur att det finns hjälp att få. Än så länge iaf. Har inte bestämt mig än heller om tumören i fingret.
Jag ska iaf ringa å få en tid så får vi se hur jag gör.
I dag ska vi packa å städa, inför resan i morgon, åååååå... det ska bli sååååå kul.
Men först ska jag åka nu å byta däck på min bil till sommarsulor.

Fru Walterstad

4 kommentarer:

majsen sa...

Hade sa himla skoj och kor forsiktigt :-)

Faster Sara sa...

Men är det en tumör du har i fingret? Trodde det bara var en cysta eller har jag missat nåt nu!? Du borde väl ta bort den snart isåfall, låter otäckt det där...

Ha en jättemysig resa nu, rå om varann och ta massor med bilder så vi får se hur ni haft det! :D

Viktoria sa...

Sara jag vet inte riktigt vad det är , men det är nog en cysta, ev. tumör.
Jag måste till en expert först för att ta reda på det.
Dom tror att det är triggerfingers jag har , men jag tror inte det.
Så vi får se vad det är.

Emma sa...

Ha en bra resa. Njut och ta hand om hela familjen!