söndag 21 mars 2010

Söndagkväll.

Om en timme landar mina stora sessor.
Själv har jag varit halvdöd idag då Pontus å jag var uppe nästan hela natten å pratade efter vi hade varit på en mysmiddag hos Fam Jonsson.
Men Axel å jag var iaf ute en timma idag , å han fick leka med Fam Perfekts tre perfekta barn.
Dom är så otroligt snälla med Axel hela tiden när han är där å han får jämt vara med på allt.
Men iaf så har jag ju berättat för Fru Perfekt att vi ska på våran road trip nästa vecka å om hur vi tänkte resa osv.
Å idag berättar hon att hon har beställt en bok till oss , då hon har ringt in till en företag å berättat om vilken väg vi ska ta å vart vi ska. Å då trycker detta företag upp en bok på hela vår resväg (just våran resa) dvs. karta, hotell, sevärdigheter, restauranger mm mm mm plus en massa fina bilder.
Jaaaaa, vad säger man , dom är ju bara för snälla i detta land, hela tiden.
Själv har jag aldrig ringt ett tryckeri å tryck upp någon bok till en granne, men det är ju helt underbart att ha sådana grannar som bryr sig. Alla här bryr sig om varandra.
SEdan erbjöd hon sig även att ta hand om posten medans vi är borta, så nu slapp jag ju det bekymmret med.
Vissa saker kommer man verkligen att sakan i detta land, detta är en sak.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Jossan sa...

Vad snällt, gör gärna det om jag inte hittat några innan dess =)
Har en film här hemma i 3-d och man blir helt yr utan glasögonen =P