torsdag 11 mars 2010

I går.

I går lämnade jag bort Axel för första gången här i Kanada, han fick vara hos Julian å Claudia när jag var hos tandläkaren, måste erkänna att jag var lite orolig hur det skulle gå.
Men allt gick bara bra å han sa bara Hej då när jag gick. Å när jag kom tillbaka för att hämta honom så ville han inte följa med. Så jag blev sååååå glad.
Hos tandis i går så fixade jag till mina framtänder, lade på plast på topparna eftersom jag tydligen håller på att slita ner dem. Å jag är helnöjd med resultatet, för det ser helt naturligt ut å nu ska jag försöka att lära om å inte bita allt med framtänderna utan tugga med tänderna där bak. Men det är svårt att bryta en vana som denna, men försöka duger. Denna plast skulle hålla mellan 5-10år beroende på hur jag sköter mig. Sedan gjorde jag en nattskena som ska förhindra mig att gnissla tänder på nätterna, för det sliter också på dem.
Så nu är jag fin i munnen , å det måste jag ju vara för allt detta gick på över 10 000kr.
Men som tur är så täcker våran försäkring allt. Tjohoooo!!!!!!

Resten av dagen var vi ute , å efter middagen så gick hela familjen ut igen å Axel fick cykla.
Som vanligt så vill Axel aldrig gå in, men jag antar att man ska vara glad för det.

I dag blir det först Kyrkis, sedan åker vi å handlar, lunch och vår dagliga prommisrunda.
Vaknar fortfarande kl 05 på mornarna efter sverige resan. Så på kvällarna är jag såååå trött.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: