måndag 22 mars 2010

Måndagkväll.

Eftersom inte flickorna fick sitt bagage igår när dom kom hit så blev jag tvungen att ringa till flygbolaget, det tog mig 2timmar att komma fram , först så stod jag i kö i 1timme å när jag äntligen kom fram kopplas jag bort, å det är dåååå som jag bara vill slå vilt omkring mig.
Efter två försök till om även här blivit bortkopplad så visar det sig att tjejerna får handla kläder för 130dollar var per /dygn. Vilket är ca 1000kr var.
Så det blev en shoppingdag för hela slanten. Plus att vi åt lunch ute.
Och för en timme sedan ringde de nu å sa att väskorna hade kommit å dom skulle leverera dem.
Men än har de inte dykt upp.
I morgon är det kyrkis om vi orkar , städa, tandis, laser.
Så morgondagen lär gå fort.
Sedan är det dax att börja på att packa.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: