söndag 14 oktober 2012

Skrattfest i dagarna två.

D
Det var länge sedan jag skrattade så mycket under en så kort tid, det vart inte många minuter utan att man skrattade. Jag har varit i Falun hos Anna (en Disertjej)
Det var Anna som hade fixat hela helgen åt oss å den blev perfekt.
H
Här väntar vi på hissen upp ur Falugruvan vi var nere på ett djup på 67m men gruvan var 450m djup.
I
I natt drog Anna fram sina peruker å jag lovar att inte en trosa var torr då vi skrattade tills vi kissade på oss hela bunten.
V
Vissa av oss var ju snyggare än andra. 
N
Nere i gruvan var det hur häftigt som helt , men lite läskigt också, verkligen värt ett besök.
F
Finaste Jenny.
F
Falun var ju en jättemysig stad, här är vi på väg till gruvan , snyggingen Anneli.
E
Ett besök på Annas jobb , Stadsteatern , å hon visade runt oss  , å vad kul det var att få se bakom kulisserna å hennes loge. Hon hade även ordnat mantrayoga vilket var en helt ny upplevelse för alla, men som faktiskt var jättehärlig å skön, även ganska känslosam då flera började gråta innan det var klart, själv kände jag en lycka å frid.
Vi åt gott å mådde gott, längtar redan till nästa träff.
Och är så tacksam att jag har så många fina vänner runt mig ( inte bara Diservänner) som gör mitt liv underbart att leva.


Inga kommentarer: