fredag 26 oktober 2012

Magsjuka.

Sedan förra helgen har vi haft magsjuka i huset, först ut var Axel som spydde ner hela sängen å väggen å allt som låg i närheten , tog en hel dag att få bort allt, å sängmadrassen fick vi kasta. Så då fick han vara hemma hela denna vecka. Men han i sin tur smittade Felix som fick magsjuka 3dagar senare , men då kräks han tack å lov inte iaf, men jag ljuger inte om jag säger att han bajsade över 20gånger i går, han vart helt skinnflådd i baken stackar. Men idag är han lite bättre iaf.

I går hade jag mysdag med Agens vi var på Birsta å handlade klänning å blus till mig , då jag ska ut på lördag å jag hade absolut ingenting att ha på mig, när vi kom hem färgade hon mitt hår å gjorde Franska naglar på mig, Känns lyxigt med en frisörska i familjen. I morgon ska hon sätta in löshår på mig å styla mig, så se upp där ute på lördag för nu är jag i farten igen.

Var till vårdcentralen i går å fick bekräftat att jag har karpaltunnel i handleden, så nu har jag fått en skena som jag ska ha på mig i 4veckor , både dag å natt. Å vi håller verkligen tummarna över att jag blir bättre, för annars kanske det måste opereras, men det som var positivt var ju att det inte var ledgångsreumatism halelulja.......

Snart kommer maken hem å då ska jag fixa iordning mig för att gå på stan med Anneli ev. skulle vi ta ett glas vin med innan vi går hem.

Inga kommentarer: