måndag 26 april 2010

väder.

Idag har det varit sååå varmt att vi har gått i bikini hela dagen. Ja inte Axel då för han har gått nakenfis. Å så har vi haft årets första vattenkrig ute, JAAAA eller Axel har sprutat ner mig.
Men det är kul med hur fort det kan skifta i vädret i dag är det runt 20grader i skuggan å i morgon så ska det bli 3grader å risk för snöblandat regn, mysko.
Men till helgen ska det bli jääääte varmt igen, så då får vi väl inviga pooolen för året hoppas jag.
Nu väntar jag på att P ska komma hem å vi ska äte , sedan blir det en jogging runda å hoppas att det går bättre idag för mig med gpsen.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Pernilla sa...

Åhh va härligt väder!! :)

Store sonen min körde faktiskt oxo vattenkrig med sina polare i helgen, men de fick stränga order om att byta om direkt efter ;) Vi hade bara runt en 10 grader i skugga skulle jag gissa (men desto varmare i solen).

Lycka till med husletandet = Varför inte Haga ?! *hihi*

Sköt om er!
Pernilla