torsdag 29 april 2010

Torsdag.

Å jag är upprörd.
Jag är vän med en som är vän med en som jag hatar.
Ja jag hatar denna person, å det är inte ofta jag hatar någon.
Jag kan fölåta det mesta. Å det är nog en bland de få som jag kan säga att jag hatar.
HATAR HATAR HATAR.
Det är en idiot som har gjort sååå mycket ont för många människor.
Å det gör ont i mig när han har vänner, helst skulle jag vilja att han hade det sååå dåligt som man bara kan ha.
Kan verkligen människor ändras å i så fall, hur ska jag kunna sluta hata honom?
Nu tänker alla att det är någon som har gjort mig illa men så är det inte , inte direk iaf.
Å det var över 20år sedan det hände , men jag mår fortfarande dåligt av det å tänker på det ofta.
Hur det kunde ha slutat. Å vad maktlös å värdelös jag har kännt mig som inte kunnat hjälpa på något vis. Ååååååååå...åter igen denna tystnad om allt.
Kanske skulle jag behöva prata ut om det, men jag vet inte hur jag ska kunna göra det.

Ja ja ja...nog om detta.

Fru Walterstad

1 kommentar:

Unknown sa...

Kan du inte prata av dig med någon helt neutral, någon som inte känner dig alltför väl - men som du "törs" diskutera saken med? Du kanske får ett bättre perspektiv på saken och slipper må så dåligt. Hat ger bara negativa känslor :-(

Kram Mirjam