onsdag 14 april 2010

inte mycket gjort här inte.....

I går å idag har det varit sååå underbart vädre här 17grader idag å varma vindar.
Om ett par veckor är det nog dax att öppna poolen, å till helger måste nog gräsmattan klippas.
Guuuud vad jag kommer att sakna vädret här när vi kommer hem. Men Sverige ändå bäst, för finns det någonting vackrare än den svenska sommaren?
Till helgen skulle det bli regn så man får väl städa å fejja inne då istället. Å trots att jag har varit i Florida i 3veckor så tror jag att jag har brännt mig idag , så det kan ju vara bra att vara inne lite också.
I dag har vi varit ute med Mayali å barnen i en lekpark sedan blev vi bjuden på lunch hos dem, innan vi gick hem å Axel somnade i vagnen, han tycker att det är så mysigt att sova i den så även när han vaknar vill han gärna ligga en liten stund till å vakna.
Längtar efter mina sessor nu, men det går bra nu tycker jag för jag vet att snart är de här igen å om bara 5mån flyttar vi hem.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: