söndag 25 april 2010

Jag är min fars dotter.....

I dag blev det en tur till parken å löpspåret, å idag joggade vi båda två runt sjön.
Först ut var jag å det gick bara bra jag sprang hela vägen, men tyvärr så glömde vi att slå på låset på gpsen så jag vet inte hur fort jag sprang. Men Pontus sänkte sin tid med nästan ett par minuter.
När vi kom hem så klippte Pontus gräset å så grillade vi mysigt värre va´re.
Efter lunch så skulle vi gå ut å gå för att mäta ut en joggingrunda på 2km som vi kan jogga här hemma, men bara efter hundra meter så hittar jag ett par jättecoooola träfotöljer ute vid vägen.
(Här ställer man ju bara ut saker som man inte vill ha längre å så får vem som helst ta dem annars så tar sopgubbarna dem) Så vi tog med oss två av dem, fick ligga i förhandling med ett gäng barn som ville ha dynorna till att sitta på vid skaterampen som dom byggt själva ute på en parkering.
(Ingen riktig ramp dock , barnen var väl mellan 5-8år.)
Så av fyra fotöljer så fick vi med oss två hem , de andra två fanns det ju inga dynor till.
Så nu blir det till att måla å fejja.
Tänkte att man kunde ha dem utomhus, jag ska lägga upp lite bilder sedan på dem.

Fru Walterstad

Inga kommentarer: