onsdag 27 augusti 2014

Spännande värre.

I går kom min chef upp hit till Sundsvall och hade med sig en admin. assistent som han presenterade mig för. Hon är tydligen en av Sveriges bästa och jobbar för ledningsgruppen. Å henne ska jag få lära mig av .......så himmmmmla coooolt.
På måndag kommer jag att få vara med på mitt första ledningsgruppsmöte. Jag ska då bara vara med å lyssna å lära mig vilka alla är å vad dom pratar om. Han tycker i nuläget att jag bara ska knyta kontakter över hela FK. Sedan kommer jag att få träffa alla andra assistenter till veckan. Och på tisdag - onsdag åker jag ner till Stockholm för att träffa alla där. Och träffa resterande guppen som jag jobbar med på ITT.
I dag har jag även fått börja jobba lite med det jag ska på ITT. Svårt och mycket att hålla reda på, då det är så mycket säkerhetsgrejjer som måste göras hela tiden. Koder hit å koder dit.
Men såååå jämans spännande å kul. Eva som jag jobbar å lär mig av är hur bra som helst å vi kompar verkligen jättebra då vi har samma humor och intressen. Tycker att det känns såååå tråkigt att hon går i pension till nyår. Å jag fattar inte hur vi ska klara oss utan henne på avdelningen. Då det är hon som är navet i det hela. Eller som en KAM sa, hon är drottningen utan henne så kan vi inte göra någonting. Det är skönt att hon åker med mig ner till Stocholm första gången , å hon har redan en massa planer på vad vi ska göra på kvällen. Kul kul.

Inga kommentarer: