lördag 8 februari 2014

Felix 1år startar dagen med 2,5 ägg, flingor och mjölk, en macka och en yoghurt.
Hrmf........undrar hur mycket han kommer att äta i tonåren.....bäst att börja spara pengar.

I går blev jag så stolt över Felix , för när jag kom och hämtade honom på Södrabergets förskola ( det var stängt på Stjärnan så barnen fick vara där istället en dag) så kom en av fröknarna å berättade att en annan fröken ville hälsa till mig vilken underbar pojke vi har , han är så snäll, lättsam och väluppfostrad. Japp det är min pöjk det. Det hade inte varit några problem och när dom skulle sova så hade han somnat inom några sekunder.
Åååååå.... jag längtar tills vi får plats på Södra Bergets förskola då vi har sökt dit. Är så fint å mysigt där men toppen personal som är väldigt med i alla barns aktiviteter och ordning å reda.

Inga kommentarer: