onsdag 12 februari 2014

3 dagar kvar.

Nu är det tre dagar kvar tills Tanja å jag sticker på vårt 10års jubileum till Florens å hälsar på Anna.
Ska bli sååå kul. Vi åker på lördag men redan på söndag tänker vi åka till en annan stad, då det är enda dagen Anna är ledig med oss. Anna får bestämma men det lutar åt Rom , Milano eller Venedig.
Är ju så lätt att bara kliva på tåget 15min gångväg ifrån där Anna bor. Hon bor ju mitt i staden så det är nära till allt.
Hon bor ca 3min från denna bro.
Min fina vän Tanja å jag har nu hållit ihop i 10år, å det blir bara bättre å bättre , visst har vi haft svackor då jag trott att vi växt ifrån varandra , men vi har alltid haft grundtryggheten men varandra och alltid funnits där för varandra. De senaste åren har vår vänskap bara vuxit sig djupare å jag kan numera inte tänka mig ett liv utan henne vid min sida. Hon är för mig ren lycka. När jag tänker på henne blir jag varm. Alla borde ha en sådan vän , som bara finns där i livet alla skeden. Och som håller ut när man är nere å som glädjer sig på riktig när det går bra för en. Som älskar ens barn å alltid kommer att ställa upp på dem också. Alla mina barn älskar Tanja, redan dag ett intresserade hon sig för dem , pratade med dem å visade sin kärlek. Hon vet vad jag vill å hur jag vill ha det. Hon läser av mig på nolltid och hon tar sig alltid tid. Hon ger mig självförtroende och ger mig ofta nya synsätt när jag har fastnat i min tankegång.
Hon tror på mig å tar mig alltid på allvar. Ja hon är helt enkelt den bästa vän man kan ha. Och jag är så tacksam att jag får uppleva detta i mitt liv. Min egen lilla Juggo, hon är bäst.

Ps glömde att säga att hon är även den snyggaste vännen å roligaste å tokigaste men hon är framför allt inte konstig.


Inga kommentarer: