lördag 1 februari 2014

10 minuter

Om tio minuter åker maken iväg, ååå jag hoppas att han kommer att få en suuperduper vecka.
Själv ska jag börja ladda inför travgalan ikväll. Fina Tanja kommer å hämtar barnen vid 14 så jag kommer ju ha gott om tid på mig att fixa å dona. Vid 17 kommer pappa , bror , Hasse och Anette på en fördrink. Funderar om jag ska bjuda på champagnen som jag fick när jag fyllde 40år. Känns ju som ett bra tillfälle att fira min duktiga pappa. Sedan blir det god middag med underhållning å dans natten lång. Det enda som är ett orosmoment är min jävla mage , magkatarren eller om det är gallsten gör sig påmind hela tiden. Å man undrar ju om det kommer att gå att inta alkohol. Är ju en risk som jag inte har bestämt mig än om jag törs ta. Men men men det är ju världsliga problem.

Nu flyger vi tjohoooooo.......

Inga kommentarer: