lördag 16 mars 2013

Lördag.

ingenting har hänt alls idag. Felix har fortfarande feber och har varit gnällig , stackarn har haft feber i 8dagar nu. Tycker att det ska ge med sig nu, i går var jag lur på om han hade fått öroninflammation, men tydligen så gör dom ingenting åt öroninflammation för barn mellan 1-12år, det är bara att ge alvedon och Ipren. Men om det börjar på att rinna ur örat så skulle man åka in. Han har sovit mycket idag så det är väl bra då.
Sedan har jag skurat bakom badkaret å jag kan verkligen säga att det behövdes för fy för böveln vad det var gojjsigt där. Men nu är det rent å härligt.
Nu vill jag få lite vårvärme, men tydligen så ska det snöa till veckan så jag får nog lugna mig ett tag till. Drömmer mig bort om hur härlig våren ska bli å få göra i ordning på altanen, ev ska vi måla den i år om virket har torkat riktigt.
Nu vaknade lilleman så nu ska jag börja med middagen.

Inga kommentarer: