fredag 22 mars 2013

Lägesrapport.

I dag var vi på återkontroll med Felix å han var fortfarande inte helt bra i öronen, men förhoppningsvis så har det börjat att vända. Han har fortfarande feber bitvis på dagarna, och äter inte så mycket, så det blir att fortsätta hålla kollen på honom å om det blir värre så får vi åka in igen. Nu ska vi iaf sluta att ge honom smärtlindingen 4ggr om dagen å se om febern ger med sig ändå. Men senast igår hade han ju 39grader, å idag låg den på 38,4grader.

I morgon ska P tävla i skidor sedan blir det korvgrillning, spa, bowling å middag på Södra Berget.
Axel har fått världens hosta ikväll, så jag vet inte om även han håller på att bli sjuk, han bad tom. själv om att få gå å lägga sig ikväll.
Å jag då?? Jo jag mår prima å har så mycket kul att se fram emot här i vår. Det kommer att vara en fullspäckad vår med massor av äventyr. Det blir Påsk, sista april, födelsedagar, dop, teaterresa, Diserträff bara för att nämna några saker. Sedan kickar vi igång sommaren med studentfirande å jag ska vara ledig 3månader tillsammans med familjen. Ev funderar vi på att bila ner i Europa till Italien där Anna ska gå i skola i 3år om hon kommer in.
Sedan håller jag på att arrangera en hälsovecka på jobbet i maj. Blir en utmaning, då vi är ca 115st på en väldigt liten budget. Men det mesta har tagit form idag och nu gäller det bara att få allt att gå i lås.

Inga kommentarer: