onsdag 27 mars 2013

Inte så kul.

I dag fyller ju Felix 1år , å Anna har legat sjuk i flera dagar å nu fick jag lov att åka hem ifrån jobbet för jag har fått feberfrossa  å mår allmänt kymigt. Så så vart det med Felix födelsedagskalas. Snopet värre. Men jag ska be Pontus å Axel göra en tårta iaf ,så Felix får ett litet kalas iaf.

Pappa å Pontus håller på att byta ytterdörr och det blir såååå jävla bra. Jag bli så nöjd å det blir så fint så fint. Tur man har en pappa som är snickare.
Tänk han är ju 70panner å ändå går han på som i forna tider. Det är ju helt galet.
Tack snälla snälla pappa.
Dessutom så har Pontus köpt världens fräckaste dörrhandtag , som har en kod inbyggd i handtaget så man slipper nyckel.
Så nu kan man stänga dörren utan att det hörs alls å det är ju toppen så inte allt ramlar ner ifrån väggarna. Dessutom så hörde jag rykten om att pappa skulle lägga in ett nytt ekgolv i lillhallen. Men jag vet inte om det stämmer eller inte, vi får se hur dom har tänkt. Men det skulle ju bli hur fint som helst. Nu ska jag försöka att vila lite så jag orkar äta tårta en stund senare.

Inga kommentarer: