torsdag 2 oktober 2014

Här händer det saker å ting.

Dagarna bara flyger iväg. Å man hinner inte med allt man ska.
Men förra helgen var en riktig kalashelg. Först firade vi morfar där blev det goooood middag å ännu godare tårta (tror att jag åt halva tårtan själv) Sedan firade vi William å där blev det ännu mera tårta.
På lördag målade vi badstugan igen å hälsade på Fam Rydlunds å tittade på lilla Helge.
Söndagen tillbringade jag med Mari på Åkerigrus för att träna räddningshundar. Har lite funderingar på att hjälpa Mari med hennes räddningshundar å börja träna igen. Vi får se vad tiden räcker till.
Och förra onsdagen hade Pontus surströmmingsmiddag här för dom i hans grupp.
Som tur var så fick jag också vara med på ett hörn. Och i måndags var jag ut med min grupp på Udda Tapas bar för lite mat å mys.
Veckan har swichat förbi å både Felix å Pontus har varit lite halvdåliga i magen. Just nu ligger Pontus å är sjuk så jag tror att han kommer att vara hemma i morgon.
Och så har det flyttat in en ny pojke i huset bredvid som är 7år , kul kul. Mamman jobbar som lärare på Axels skola så hon kom å frågade Axel om han inte ville komma dit å hälsa på dem, vilket han gjorde å det verkar som dom trivs tillsammans. I går tog han med sig sin läxa för att plugga tillsammans med pojken. Hihihihihi......(har inte träffat dem än så jag vet inte vad de heter)
På jobbfronten är det prima å det har varit skönt att vara på hemmaplan ett par veckor. Nästa vecka blir jag borta 2dagar igen.
Sedan upptäckte jag att dom gjort fel på min lön i några månader så nu får jag en hel extra månadslön denna månad. Tror att vi åker på en semesterresa för dem till nyår med Rydlunds.



Inga kommentarer: