söndag 9 juni 2013

sommar sommar sommar

Här händer det så mycket hela tiden att jag hinner inte skriva om allt. Men en massa har blivit gjort här hemma iaf. Fönster är bytta, staket är uppsatt, växter är planterade, inne har vi gjort klart hallen bytt dörr å lagt in nytt golv, målat den andra lillhallen och satt upp draperi. Pontus har sålt Mustangen och köpt en ny bil. Själv fick jag en ny cykel i morsdagspresent som jag är sååå nöjd med.

I går fredags var vi till Furuvik och hade med oss världens bästa kusin Melker, killarna var sååå snälla hela dagen. Man är ju glad att man har barn som lyssnar på en när man är på ställen där det är mycket folk. Och som håller koll på en så man inte tappar bort varandra.
 Och till veckan tar Anna studenten. Så här vacker var hon på balen.


Och om två månader åker dessa två pinglor till Italien för att plugga i tre år. Undra hur många gånger jag hinner åka dit å hälsa på???? Har aldrig varit till Italien så det ska bli spännande.

Den andra dottern ser man inte så mycket just nu, men hon håller på att klippa till sig en resa och har snart tjänat ihop till en.
Kicki å Dick har flyttat till en ny läga bara några gator ifrån oss , så nu kanske man får se dem ännu mera om man har tur.
Själv springer jag å tränar styrketräning nästan varje dag och har nått mitt mål, men jag tänker fortsätta att gå ner några kilon till , så man har lite att spela på.

Axel orienterar och spelar fotboll, Felix bara växer å växer  och är så otroligt duktig på allt han tar sig för.
Om ni ser så är livet lätt just nu och jag har semester fram till 22 augusti. Nu ska Pontus å jag ha en filmkväll , det har vi inte haft sedan ....jaaa jag minns inte när , vi tittar ju inte så mycket på tv när det är sommar. Då är vi mest bara ute eller ute på vift.

Inga kommentarer: