lördag 15 juni 2013

Både bra å dåligt.

l
Eftersom Pontus har fått en svullnad som heter duga på halsen (lymfköteln) och vi inte riktigt vet vad det beror på, så tänkte jag att han skulle få vila lite. Så jag tog pojkarna å åkte upp till mormorfar. Men precis innan vi skulle åka så nös jag å min rygg gick av tror jag, fick tillbaka ryggskottet.
Men väl där uppe så fick Felix sitta på Bell som blivit utvald till månadens häst denna månad på Bergsåker, hon har nu sprungit in runt miljonen.  Elaza sålde dom igår och den nya fina hästen som dom ropade in på Elitloppsauktionen fick vi tyvärr inte se än då den är på sommarbete.

Vi tänkte passa på att flyga lite drake då det blåste så hemskt men i och med att vi tog fram den så slutade det att blåsa. Morfar passade då på att sätta upp banangungan till Axel och en bäbisgunga till Felix i björken.
Till lunch blev jag bjuden på årets första surströmming, å helvete vad gott det var. Synd bara att ryggen höll på ta musten ur mig, tillslut blev jag tvungen att åka hem. Nu ligger jag i sängen och har proppat i mig värktabletter. Och inte kommer jag att kunna gå ut i kväll heller. Men målet är just nu att bli bra tills på torsdag då vi åker på semester, annars blir nog den en mardröm i detta tillstånd.


Inga kommentarer: