fredag 14 juni 2013

Mat mat mera mat.

Oj oj oj vad gosaker det bli nu och inte har jag sprungit på snart en vecka, men jag får ta tag i det till veckan igen.
Axel har först lekt med Leo hela dagen , å nu på kalaste blev det mera lek med kussarna. När vi for så var dom ute å spelade landhockey. Fast med handen på hjärtat så hoppas jag verkligen att han inte vill hålla på med vansinnessporten hockey. Det blir ju bara skador hela tiden ofta från unga åldrar.

l
Men som vanligt ville han inte åka hem därifrån  så han blev kvar där och mormorfar kör hem honom senare.I morgon blir det en lugn dag men på kvällen blir det ev utgång men som jag känner nu orkar jag inte det. Tror att jag måste vila mig lite i form innan vi åker på semester till veckan. Det är ju så jämans mycket hela tiden å man vill ju vara med på det mesta. Nej nu är jag så trött att jag snart inte orkar hålla mina ögon öppna.



Inga kommentarer: