söndag 17 februari 2013

Vad ska det bli av den ungen.

Vår älskade lilla lilla prins, är så otroligt duktig på allt. Numera vid 10månaders ålder går han hela tiden. Han äter med sked eller gaffel. Och borstar alla sina 4tänder själv också. Han klättrar upp å ner i soffan helt själv, vet hur allt ska vara å vet vad han får göra å inte även om han är lite busig ibland.
Han är nästan jämt glad å det är väldigt sällan som han gnäller eller grinar. Han är helt enkelt världens underbaraste unge. Å maken till tidig har jag då aldrig varit med om å då är ju ändå detta mitt 5barn som jag är med att uppfostra.
Jag är så jävla lyckligt lottad som har alla mina barn. Att jag sedan har en make som fortfarande gör mig knäsvag när han kysser mig är ju helt underbart. LIVET LEKER.

Denna helg har varit skön , men det har varit mycket saker , skulle vara skönt att inte ha någonting inplanerat alls en helg. Bara göra det vi vill.
Men nästa projekt här inne blir nog lilltoan som ska tapetseras å handfat som ska bytas. vi får se när vi orkar göra det. Sedan ska vi ju byta fönster om några veckor, ska bli så spännande tror att det kommer bli hur fint som helst.

Inga kommentarer: