torsdag 14 februari 2013

Mannen med stort M

I dag firar Pontus å jag 7år.  Och oj vilka 7bra år det varit, å vad mycket jag/vi/han fått uppleva.
Det firade vi med att köra 8min gokart , vilket var jättekul o jobbigare än vad man kan tro.
Så klart körde Pontus mycket bättre än mig , men vad gör väl det en sådan här dag.
Efter det så åt vi tre-rätters middag på Curryhouse , vilket blev en succe för oss båda.
Tack mormor å morfar för  barnvaktet , ni är guld värda. Utan er blev det inte många gånger vi kunde gå på date med varandra. Å det behöver man verkligen , jag tycker att det är så kul att gå ut själv med Pontus för vi har alltid så mycket och spännande att prata om , undra om P någonsin kommer att sluta förvåna mig.

I morgon är det fredag å både jag å Pontus längtar till helgen, i morgon ska vi kramas i soffan.
På lördag är det tävling först , snowboard, skateboard och surfen på himlabadet. Det blir spännande att titta på. Sedan på kvällen ska Pontus på middag med alla grabbarna å vi andra är bjuden till Alnö å bror på middag.

Glömde att berätta att Axel tappade sin första tand igår, eller rättare sagt hans brottartränare drog ut den på honom, hahahahaha.....jag skulle vilja ha sett Axels min när han gjorde det. Han hade nog inte förväntat sig att han skulle göra det.
Och i morgon ska Axel till tandis, jag tror att dom ska plasta in hans 6års tänder.

Inga kommentarer: