tisdag 27 november 2012

Julpynta.

I dag har jag börjat med julpyntet, men det tar ju sin lilla tid har bara hunnit byta gardiner än å satt upp några julstjärnor. Mycket jobb för en månad , men då både Pontus å Axel går här hemma å njuter å talar om hela tiden vad mysigt det är så blir man ju glad å vill göra mera. Är så sugen på att skaffa en Julbock av ädelgranris som dom har på Blomsterlandet å ha utanför dörren, får se om jag får råd.
Tänkte jag skulle bli klar innan helgen så man bara kan pyssla i dec, dessutom så är jag snart klar med alla julklappar. 
Nu på kvällen har jag varit på långprommis i 2timmar med Anette , trots att det regnade å snöade så var det jävligt skönt å härligt, men får lixom energi i kroppen. 
I morgon är det brottning på agendan och så klart fortsätta pynta.
Nu blir det det varmt bad å en bra bok tror jag.

Inga kommentarer: