torsdag 1 november 2012

-30kg

Nu har jag gått ner 30kg och ligger på samma vikt som jag gjorde när jag vägde in mig, men jag ska ner minst 4kg till innan jag riktigt nöjd.

Annars så händer det massvis här , i lördags var jag på drinkafton hos Anneli å så blev det utgång kom inte hem förrän 4 på morgonen hehehehehe......

Axel brottas vidare å det går superbra för honom , han lär sig så fort å börjar på att bli så stark, för varje träning klarar han av stången i taket längre å längre. Det är väldigt hårda träningar men han verkar gilla det så ........

Felix växer å växer nu väger han 10kg å är 76cm lång, och så har han fått höstblåsor på underläppen. Men han klagar inte , han är fortfarande lika snäll, verkar som han kommer att bli så här snäll.

Pontus har varit borta nu i två dagar med jobbet, och på lördag har han det årliga Riktiga Träracketföreningens turnering, som han arrangerar detta år , ifjol vann han så förväntningarna är höga.

Anna å Agnes har lov å i tisdags var vi ute i Birsta å åt lurre med mormor , mysig värre, flickorna fick även vinterskor av mormor, tack tack ...dom blev sååå fina.
Agnes rider på, å på söndag ska Anna ner till Malmö för att praktisera på en bar, det är dom som höll i utbildningen i Turkiets bar, å Anna ska även hjälpa dem med de nya eleverna, kul att dom tänker på henne å betalar tydligen hela detta kalas också. Vissa har tur.....

I morgon så är vi bjuden hela familjen på lääääskigt å buskul kalas hon Anneli å Eddie , vi har lovat att baka en cholkadtårta, Pontus hade ett recept som han ville göra , dessutom så är det ju bara halvdag på jobbet imorgon, å på måndag är han ledig så då blir det himmlabadet för grabbarna , själv får jag se om lingonveckan har gått över tills dess.

Trevlig helg alla på er alla.

1 kommentar:

Emma sa...

Hejja! 4 kilo till kommer du klara galant!