fredag 23 januari 2015

Från det ena till det andra.

I går fick Felix feber å lät som han druckit whiskey en vecka. Så han har fått vara hemma ett par dagar nu, fast nu har det övergått till magsjuka istället. Men han är pigg som en piggelin ändå.

I morgon ska jag ut på galej igen, var ju ut förra helgen också å hade så sjukt kul.
I morgon blir det iaf utgång men en massa sköna brudar på 80-tals kväll. Nu håller jag bara tummar å tår att inte jag åker på magsjukan.

I veckan som gått var jag i Stockholm ett par dagar , varav en dag satt jag med alla KAM:ar å det är så jämans kul å intressant att sitta å lyssna på alla dessa kloka människor. När man har en hel hop med smarta folk på ett å samma ställe då kan man inte annat ä imponeras av dem.
Halva dagen hängde jag med i vad de pratade om men andra halvan fattade jag inte mycket men jag fick iaf börja på att lära mig hur allt hänger ihop med just tjänstehantering som var dagens ämne och kanske om 6541096540+654 gånger till så kommer jag att fatta allt. Jag lyckades iallafall klämma fram en bra ide. Så man får väl vara nöjd med det lilla i det stora. Å nu är ju inte detta min yrkesroll heller. Är bara glad att dom vill ha med mig å lära mig om allt. Så mycket nya saker som jag fått lära mig under det senaste halvåret är ju mer än de senaste 10åren.
Är också glad över att FK fått i uppdrag av regeringen att arbeta fram en jämställdhetsplan , ska bli spännande att se vad den kommer att ge för resultat till Svenska folket.

Inga kommentarer: