måndag 12 januari 2015

Bergvärme

I morgon kommer Jocke hit och ska fixa bergvärme åt oss, känns lite pirrigt när det är mitt i vintern å så kallt ute. Men man får väl hoppas att dom vet vad dom pysslar med.

I går var vi på en gooood lurre hemma hos mappa. Inte varje dag man äter oxfile till lunch men vi åt så jag var mätt tills i morse.
Å så fick jag reda på en sådan rolig sak som jag drömt om i många år.
Min pappa som är 70+ ska åka utomlands för första gången i sitt liv tillsammans med min bror.
Jag blir såååå glad och hoppas att det blir av och att dom kommer att få det bäst. Synd bara att min mamma inte kan följa med men då ska jag passa på att ha en tjejhelg med henne istället och hjälpa till med hästarna. Å det har vi nog aldrig haft faktiskt en heeel låång helg som vi bara kan vara å göra vad vi vill. Jag riktigt längtar faktiskt. Nu håller jag alla tummar å tår att det blir av.
Å jag hoppas att ni håller era för att morgondagen med borrning går bra för oss.

Inga kommentarer: