torsdag 31 juli 2014

Bada å bada

I morse testade vi någonting nytt, vi tog flytvästarna å gick ner till bryggorna å tog ett dopp där. Å det funkade ju toppen så det kan ju vara härligt att ta lite morgon och eftermiddagsdopp där.
På eftermiddagen gick vi till Tranis men Felix börjar på att bli less på allt bad nu å vill oftast gå hem till stugan bara efter en stund. Han gillar att pyssla här hemma han.
Lekstugan är nog hans favorit , där fixar han mat å fika till alla som vill. Här bjussar han på kvällsfika på sin altan.

I morgon kommer stooora grävaren hit för att påbörja vatten å avloppsgrävningen, å så fort det är klart så är det bara att fixa till badstugan å flytta den. Puh.... känns faktiskt jobbigt. All min energi har försvunnit i å med detta, bara för att jag inte kan eller förstår hur allt ska gå till. Vilket gör mig irriterad å helt slut i huvudet. Som tur är så kommer pappsen hit i morgon å hjälper mig lite, så jag slipper stå här själv med barn å inte fatta någonting när han kommer. Förhoppningsvis har jag mätt ut rätt nu vart jag vill att avlopp å vatten ska dras.

Inga kommentarer: