torsdag 12 september 2013

Kebnekaise.

I kväll åkte Pontus och tre killar till iväg för att bestiga Kebnekaise i helgen. Det är bara att hålla tummarna att det blir bra väder så dom kan gå upp på toppen , annars är det 200mil i bil i onödan.
Vi andra som är kvar här hemma har fullt schema må ni tro.
Först ska jag åka upp till mappa å putsa alla fönster , piska alla mattor å sängar och förhoppningsvis så hinner jag med lite till. Jag tycker att det ska bli kul att få åka dit å hjälpa dom med någonting någon gång. För annars så brukar det ju bara vara dom som hjälper oss.
På kvällen sedan ska vi på middag hemma hos Agnes, som för övrigt har en massa på G just nu. Men det berättar jag mer om sedan när det blir klart.
På lördag kommer Tanja och Olle hit och vi ska ha en hel dag/kväll/natt och morgon tillsammans. Vi ska bara göra roliga saker å äta massvis med godis. Så har vi bara söndagen kvar på denna vecka  å då är det ju fotboll och Viggos 2årskalas som gäller. Seeeeeeeeeen är Pontus hemma igen. Åååå så börjar vi om igen på en ny vecka.

Axel tränar hårdare än någonsin nu , och ev ska ha tävla i brottning igen om två veckor. Det är ju lite svårt när de flesta andra i hans nuvarande grupp är flera år äldre än honom. Men samtidigt så utvecklas han ju mer då. Vart tävlingen är denna gång har jag ingen aning om.


Inga kommentarer: