söndag 12 januari 2014

En helt vanlig söndag.

Nu var det länge sedan jag skrev å det har verkligen hänt massvis med saker sedan sist.
Men jag orkar inte skriva om allt utan jag fortsätter härifrån.
I dag har vi varit ute å lekt för äntligen har ju snön kommit hit.
Som vanligt är vi fullbokade hela tiden. Har ju varit hemma med Felix nu 1,5vecka då han har haft över 40grader trots febernedsättande i 7dagar. Så det ska bli så skönt att få gå på jobbet i morgon. Där har vi fått nya platser på en ny avdelning. Tror jag får det bra med Roland som är en gammal duktig ,och erfaren försäkringskille.
Nästa helg åker vi till fjällen med Fam Åhlin ska bli sååå mysigt med slalom å god mat.
Helgen efter det så får vi främmande av fam Sjöholms , det var så länge sedan nu så det blir mycket att ta igen.
Och den 1februari så åker Pontus till Sant Anton i en vecka. Själv ska jag på travgalan den kvällen då min fina pappa är nominerad för 3:dje året i rad som årets amatörkusk. Spännande värre men tyvärr så tror jag att det är en annan tomte som kommer att få priset. Men men cooolt att han är nominerad å så har han ju faktiskt redan vunnit ett år.
Sedan v8 sticker Tanja å jag till Florens å hälsar på en av mina underbara döttrar Anna.
Tänk att hon bara hade toppbetyg i samtliga ämnen nu när hon kom hem på jullovet. Galet bra.
Å då kommer jag att tänka på Agnes som också tagit körkort nu på första försöket, bra bra.
Så det var våra helger framöver ett bra tag.



Inga kommentarer: